FORUM
Ris, ros, diskussioner, mm ...
DmD-SHOP

Afsendt:30-04-2007 17:35:42
Afsender:ebbe
Email:ebbe$amara.dk
Emne:du tager frygteligt fejl
Tekst:Der er i forbindelse med digitaliseringen sket den ændring at der ikke længere sker kvalitetstab ved spredningen.

Og lovbruddene er blevet nemmere har kun i begrænset omfang direkte forbindelse med internettet. Derimod er det selve lagringen på digitale medier der befordrer udviklingen, internettet er i den forbindelse blot en kommunikationskanal. Det tog sin tid inden både kapacitet (min første pc, ca 1990 havde en harddisk! på 100 mb, så selv hvis jeg brugte hele disken på musik kunne jeg kun have 1/7 cd) og teknologi (jeg brændte min første CD i '99) var til at starte det jordskred, I aldrig fik håndteret.

Og så længe musikken sælges efter samme model på og udenfor nettet - er det beskedent, hvad forskel et vandmærke på kun en del af værkerne kan gøre.

Det publikum mangler for igen at blive trofast betalende kunder er primært opmærksomhed. Følelsen af stadigvæk at være nogen, efter forretningen er forladt.
For reelt er der jo ingen forskel, hverken på produktet eller den medfølgende service/opmærksomhed (i hvert fald ikke til jeres fordel!) på, om musikken er købt hos tdc eller hentet på emule.
I dag prøver I at true og lokke folk til at betale for noget, de reelt kan tage selv på 10000 måder.

I stedet kunne I forsøge jer med at sælge lidt mere af jer selv.

Nye låse mindsker mængden af villaindbrud! Men de der analoge sammenligninger har en logik der ikke holder hjem i en digitaliseret verden.

Hvis politiet kunne bestemme at alle huse i kvarteret skulle have nye låse af en og samme type (med adg for ordensmagten selvf.) i hoveddørene og overvågningsudstyr så de kunne se hvem der gik ind og ud.
Så ville bryggersdøre blive langt mere populære ;-)